Pages

The greatest one...


To już setny wpis. Specjalnie z tej okazji, postanowiłem pokazać najważniejsze i najpiękniejsze zdjęcie jakie udało mi się zrobić dotychczas w moim życiu. Jest bardzo osobiste, niesie za sobą pewną trudną historię. Do tej pory pokazałem je tylko jednej, nie tak dawno bardzo ważnej i bliskiej mi osobie. Cóż, życie biegnie dalej, a chyba nadszedł odpowiedni czas, aby wyjąć ten negatyw "z szuflady".
Fotografia ta przedstawia jedną z najważniejszych kobiet w moim życiu - moją matkę. Piękna, mądra, artystyczna dusza, o niespotykanie silnym charakterze. Moja inspiracja. Zdjęcie zrobiłem w szczególnym momencie mojego życia, który był dość ciężkim czasem dorastania, prób, odnajdywania siebie i ciężkich życiowych decyzji. Wesoło nie było, ale jakoś daliśmy radę. Dziękuję.

1 comment:

 

All rights reserved. Don't use my pictures without permission.